سید محمدسید محمد، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

سید محمد و تولد دو سالگی

1390/4/18 10:25
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی 

دیروز روز تولد دو سالگی شما گل پسر مامانی بود. niniweblog.com

مامان جان خیلی دلم میخواست این روز مرخصی بگیرم و کاملاً در کنار تو باشم ولی چون فصل امتحاناته و منم مراقب بودم نمی شد که مرخصی بگیرم مطابق هر روز که بابایی پست صبح است ساعت 5/5 از خواب بیدارشدیم و آماده شدیم ساعت 15/6رفتیم خونه مامان جون شما چون شب قبلشم دیر خوابیده بودی هنوز خیلی خوابت میومد و بغل من بودی در که زدیم بابا جون امیر رضا اومدن درو باز کردن اونا داشتن رو حیاط توپ بازی میکردن میبینی مامان جون شما و امیر رضا باباجون رو اول صبحی به چه کارایی وا میدارید!!!! 

بعد دیگه شما هم رفتی دنبال بازی و من ساعت 5/7 با هزار دزد و کلک بازی از خونه اومدم بیرون و بباجون اومد من رو برسونه  مامان جونم چقدر گریه کردی niniweblog.comالهی دور بگردم قربون اشک چشمت شم نبینم مامانی چشات خیس باشه 

ساعت 5/3 که من برگشتم بازم صدات از پشت در میومد همین که اومدم تو خونه دیدم واااااااااااااااااااااای مامانی چه کار کردی ؟؟؟؟ دوباره فرش مامان جون اینا رو خیس کرده بودی و باباجون برده بود شما رو دستشویی و شسته بودد خلاصه با اینکه خیلی خسته بودم با کمک باباجون فرش رو شستیم و بعد به باباجون گفتم مارو برسونه خونه niniweblog.com

ساعت 5/4 بود که رفتیم خونه دیگه بگزریم که شما دوباره میخواستی با باباجون بری و من با گریه آوردمت تو خونه  

دیگه من زود دست به کار شدم و  یه کیک سه طبقه پختم و یه گوشه پذیرایی رو برات با حداقل امکاناتی که تو خونه داشتم تزئین کردم و دیگه خونه رو مرتب کنم و کلی کار دیگه .... 

niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

ساعت 5/7 بابایی اومد خونه و اون موقع شما خواب بودی بعد باهم بیدارت کردیم و کلی از اون موقع که تازه به دنیا اومدی بودی حرف زدیم و بعدم باباجون و مامان جون و خاله فهمیه اومدن اونجا البته مامانی ما کسی رو برا تولدت دعوت نکردیم اونا چون میدونستن تولدته خودشون اومده بودن  

بعدم دیگه عکس گرفتیم و کیک و شربت و چایی خوردیم و شما هم کلی با موتور پلیسی که باباجون برات خریده بود بازی کردی دست باباجونم درد نکنه niniweblog.com

 

مامانی خودت میدونی اصلاً وقت نشد برم برات کادو بگیرم ولی تصمیم گرفتم یه شورت لی که فبلاً برات دیده بودم رو تا آخر هفته برم برات بخرم niniweblog.com

خلاصه اینکه بااینکه تولد شما خیلی خلوت و خیلی خیلی ساده برگزار شد ولی بمون خیلی خوش گذشتniniweblog.com                 تولدت مبارک niniweblog.com  

اینم چند تا عکس از تولدت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)