سید محمدسید محمد، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

جناب آقای مهندس سید محمد

1390/2/19 12:21
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بچه کوچولوی دو ساله ما بیشتر از اینکه با اسباب بازیاش بازی کنه با پیچ گوشتی و انبر دست و آچار رفقیه!

با چنان مهرتی پیچ گوشتی رو تو دستای کوچیکش میچرخونه که فکر میکنی اوستای ماهریه!

چند وقت پیش (قبل از زمستونی که گذشت*5/1 ساله بود) بچه ام رفت کمک بابا جون و بخاریای خراب که آورده بودن رو درست کرد!!!(عکساش تو ادامه مطلب) تازه اون موقع بود که من فهمیدم بچه ام مهندسه و من خبر ندارم پس منم میشم مامان مهندس !!

بعد از اون یه بار تو خونه دیدیم یه آچار برداشته و رفته زیر چرخ خودش خوابیده و داره با آچار به چرخش ور میره نگوووووووووووو خراب بوده بچه داشته درستش می کرده !

یه بار رفته بود سر کشو و درب دیک بخار رو برداشته بود پیچش رو باز کرده بود خدا میدونه من تو این 5/2 سالی که دارم ازش استفاده میکنم تا اون وقت نمیدونشتم این دکمه روی درب پیچیه و میشه که باز کرد! آخه این که زیرش فنر داره چه جوری تونسته باز کنه منم هنوز در عجبم

حالا هم بچه ام تا یه ابزار آلاتی رو میبینه زودی دست به کار میشه از اسباب بازیاش بگیر تا گاز و کمد و ضبط و .....

ازدست این آقا مهندس که خیلی فعاله و من چون میخوام بچه ام یه ذره استراحت کنه و زیاد اول جوووووووووووونی خودش رو خسته نکنه (چشمک) کلیدای گازم رو درآوردم و نمیزارم هم درب کمد یا کشو و کابینت باز بمونه!!

هروقت بابایش یا باباجونش دارن یه چیزی رو درست میکنن چهار چشمی میشینه به دستاشون نگاه میکنه و خودشم هم بهشون کمک میرسونه ولی خدا نکنه ببینه مامانی دست به ابزاره اون وقته که دیگه اون نگاه نمیکنه مامانیه که باید نگاه کنه !!!!!!

 

  

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)